dimarts, 22 d’octubre del 2013

[CAT] La faixa postpart, una ajuda per recuperar la silueta


Després del part, és lògic que els malucs s'eixamplin, una manera que tornin al seu estat original d’abans de la concepció és utilitzar la faixa postpart Shrinkx Hips de UpSpring Baby. Es tracta d'una faixa que incideix en els malucs i concretament en els lligaments i articulacions pèlviques que s'han flexibilitzat per facilitar el part.

Durant vuit setmanes, temps aproximat en el qual l'hormona relaxin està encara present en l'organisme de la mare, les articulacions i lligaments segueixen sent flexibles, fet que facilita el treball de compressió que realitza la faixa postpart Shrinkx Hips abans que l'hormona desaparegui i les articulacions i els lligaments reprenguin la seva duresa original.


Segueix les instruccions d’utlizació i comprovaràs la seva efectivitat, és una faixa còmoda que no molesta i tampoc s'aprecia amb la roba, és elàstica amb diferents nivells de pressió personalitzada, ja que cada embaràs és diferent i l'amplària dels malucs varia.


A Mimam Barcelona et recomanem la faixa Shrinkx Hips si el que vols és reduir l'amplària dels malucs fruit de l'embaràs i del part d'una manera natural, la pressió contínua i uniforme que s'exerceix sobre els malucs retorna a poc a poc i en el termini de temps estipulat en el postpart (8 setmanes) a la seva posició inicial. Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats d'explicar-te personalment els avantatges de la faixa Shrinkx Hips. O si ho prefereixes pots adquirir-ho a la nostra botiga online.

[CAST] La faja postparto, una ayuda para recuperar la silueta


Tras el parto, es lógico que las caderas se ensanchen, un modo de que vuelvan a su estado original antes de la concepción es utilizar la faja postparto Shrinkx Hips  deUpSpring Baby. Se trata de una faja que incide en las caderas y concretamente en los ligamentos y articulaciones pélvicas que se han flexibilizado para facilitar el parto.

Durante ocho semanas, o durante el tiempo en el que la hormona relaxin  está presente en el organismo de la madre, las articulaciones y ligamentos siguen siendo flexibles, hecho que facilita el trabajo de compresión que realiza la faja postparto Shrinkx Hips antes de que la hormona desaparezca y articulaciones y ligamentos retomen su dureza original.


Sigue las instrucciones de utlización y comprovarás su efectividad, es una faja cómoda que no molesta y tampoco se aprecia con la ropa, es elástica con diferentes niveles de presión personalizada, ya que cada embarazo es diferente y la anchura de las caderas varía.


En Mimam Barcelona te recomendamos la faja Shrinkx Hips si lo que queires es reducir la anchura de las caderas fruto del embarazo y del parto de un modo natural, la presión continua y uniforme que se ejerce sobre las caderas devuelve poco a poco y en el plazo de tiempo estipulado en el postparto (8 semanas) a su posición inicial. Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de explicarte personalmente las ventajas de la faja Shrinkx Hips, o si lo prefieres lo puedes adquirir en nuestra tienda online.

dilluns, 21 d’octubre del 2013

[CAT] Orbit Baby, cotxet, hamaca i moisès en un mateix producte


Orbit Baby és un nou concepte de cotxet, pràctic i funcional sobretot perquè no és només un cotxet, és un cotxet, una hamaca i un moisés (minicuna homologada per a dormir), tres elements en un mateix producte. A més a més, tot es pot utilitzar (cuco, cadira-hamaca i grup 0) sobre el suport sense necessitat de moure el nen si està dormint. Tota una revolució!


Altres característiques que t’agradaran són:
  • ·      Orbit Baby garanteix el màxim confort en qualsevol situació de l’usuari; és a dir, el nen/a.        
  • ·      Tots els elements giren 360º
  • ·      Xàssis d’alumini d’ aeronàutica el qual ofereix màxima resistència i sorprenent lleugeresa. Pes del xàssis: 7 kg
  • ·      Capota anti paparazzi súper extensible.
  • ·      Cotxet, espaiós, versàtil, funcional i de plegat senzillíssim.
  • ·      Un cop plegat es pot col·locar en el maleter d’un Mini Cooper. Increïble!
 


A Mimam Barcelona et recomanem Orbit Baby per la seva qualitat i seguretat. La Majoria de cotxets o bé no tenen suspensió o simplement disposen de suspensió de molles. Orbit Baby disposa de 4 amortidors d’elastòmer en cada roda;  és a dir 16 amortidors per a absorbir al màxim les vibracions i sotracs mentre passegem sobre qualsevol tipus de superfície. Aquests amortidors d’elastòmer no s’oxiden, ni fan mai soroll, a la vegada que manté al nadó de forma estable. Vine a visitar-nos a la nostra tenda a provar-lo, estarem encantats de mostrar-te’l en persona.


[CAST] Orbit Baby, Cochecito, hamaca y moisés en uno


Orbit Baby es un nuevo concepto de cochecito, práctico y funcional sobretodo porqué no es sólo un cochecito: es un cochecito, una hamaca y un moisés (minicuna homologada para dormir), tres elementos en un mismo producto. Además, todo se puede utilizar (cuco, silla-hamaca y grupo 0) sobre el apoyo sin necesidad de mover el niño si está durmiendo. Toda una revolución!


Otras características que te gustarán son:
• Orbit Baby garantiza el máximo confort en cualquier situación del usuario; es decir, el niño/a.
• Todos los elementos giran 360º
• El chasis es de aluminio de aeronáutica, el cual ofrece máxima resistencia y sorprendente ligereza. Peso del chasis: 7 kg
• Capota anti paparazzi súper extensible.
• Cochecito, espacioso, versátil, funcional y de plegado sencillísimo.
• Una vez plegado se puede colocar en el maletero de uno Mini Cooper. Increíble!


En Mimam Barcelona te recomendamos Orbit Baby por su calidad y seguridad. La Mayoría de cochecitos o bien no tienen suspensión o simplemente disponen de suspensión de muelles. Orbit Baby dispone de 4 amortiguadores de elastómero en cada rueda; es decir 16 amortiguadores para absorber al máximo las vibraciones y sacudidas mientras paseamos sobre cualquier tipo de superficie. Estos amortiguadores de elastómero no se oxidan, ni hacen nunca ruido, a la vez que mantienen al bebé de forma estable. Ven a visitarnos a nuestra tienda a probarlo, estaremos encantados de mostrártelo en persona.


dimecres, 16 d’octubre del 2013

[CAT] Saps perquè Mimam Barcelona liquida del seu lineal les cadires del Grup 1 de sentit a la marxa?


Mimam Barcelona liquida del seu lineal les cadires de Grup 1 de sentit a la marxa perquè indiscutiblement la millor opció és que els infants viatgin el màxim de temps possible en sentit contrari.

Per què és molt millor que els infants viatgin en sentit contrari?
Tothom sap que un recent nascut quan va amb el Maxi Cosi, l’hem de col·locar en el cotxe en el sentit contrari de la marxa. Però, què succeeix quan aquest Grup 0 se li queda petit? Molts pares tenen certa pressa en girar als seus fills colocant-los en el sentit de la marxa i, malgrat que ningú posa en dubte que tothom cerca el millor per als seus fills, aquesta opció no és la més segura.

Sabies que viatjar en sentit contrari es fins a 5 vegades més segur per al nadó? En els països escandinaus els infants viatgen fins als 4 anys en sentit contrari i aquesta és la causa per la qual es redueix dràsticament el nombre de vícitmes mortals o nens ferits de gravetat. Només depèn de nosaltres decidir què és el més segur pels nostres fills.


Màxima seguretat en els accidents de trànsit
Els accidents de trànsit més perillosos són les colisions frontals. És en aquest tipus d’accidents on les velocitats i forces més altes entren en joc. Quan un infant pateix un xoc frontal i va assegut en el sentit de la marxa, el cap es projecta violentament cap endavant, quedant subjectat fortament per l’arnés. Això ocasiona una tremenda pressió en el coll, columna vertebral i òrgans interns. El cap del nen queda completament desprotegit al projectar-se amb tantíssima força cap endavant. Malgrat el nen/a pugui suportar la força de l’impacte, la seva força muscular resulta insuficient per aguantar tanta pressió. La columna vertebral és l’encarregada de mantenir el cap en el seu lloc; ni tan sols un adult  en un accident de cotxe, no és capaç de mantenir el cap en el seu lloc mitjançant els músculs del coll i hem de tenir en consideració que l’esquelet d’un nen i d’un adult són molt diferents. La columna d’un nen està creixent, no s’han solidificat del tot els ossos i és plena de cartílegs. Això vol dir que el coll és molt més vulnerable a les grans forces que es produeixen en un accident de trànsit. En el pitjor escenari, el coll s’estirarà de tal manera que la columna es partirà. Això es coneix com decapitació interna.

En proves d’impacte (crash test) el cap dels dummies (maniquís d’alta tecnologia per a testar els efectes dels accidents de cotxe en els humans), el coll se’ls hi estira fins a 5 cm. La columna vertebral amb menys d’un 1 cm d’elongació ja es pot partir.

Les costelles del nen, les quals queden per sota de l’arnés s’inclinaran endavant, quedant aleshores desprotegits els òrgans interns com el cor i la melsa.


Quan el nen/a va en sentit contrari a la marxa i hi ha un xoc frontal, l’infant es projecta contra la seva cadireta i la força de l’impacte es distribueix al llarg de tota la superficie del respatller. El coll, columna vertebral i els òrgans interns no són sotmesos a l’estrés de la força del xoc i conseqüentment romanen protegits.

En una cadira d’automòbil instal·lada en el sentit de la marxa, el coll se sotmet a una força equivalent als 300-320 kg, mentre que en els sistemes de retenció infantil en contra de la marxa la força en el coll és equivalent als 50 kg. Us recomanem que mireu el video adjunt de  dos crash test  i on en pocs segons veureu el perquè és tan crucial que el nen/a vagi a favor de la marxa o en contra de la marxa.



Segons un estudi realitzat per Volvo on es van analitzar 13.000 accidents de trànsit, en 800 casos s’hi van veure implicats com ocupants, infants d’edats compreses entre els 0 i 4 anys. D’aquests 800 ocupants, el 40% dels nens que anaven en cadiretes a favor de la marxa van patir lesions greus o molt greus,  mentre que només un 8% dels que anaven en el sentit contrari van patir-ne. Per això afirmem que les cadires de sentit contrari a la marxa són 5 vegades més segures que les que van a favor.

A Mimam Barcelona  sabeu que ens preocupa la seguretat i que ens esmercem sempre en oferir els productes que garanteixin la màxima seguretat per als vostres fills. Per aquest motiu Mimam Barcelona  ha decidit liquidar del seu stock les cadires a favor de la marxa de grup 1, comercialitzant fundamentalment aquells sistemes de retenció infantil que van instal·lats en el sentit contrari a la marxa pels grups de 0-1 i 0-1-2. No obstant això, per a aquells vehícles d'interior d'habitacle més petit i no compatibles amb les cadires de sentit contrari, Mimam seguirà oferint la cadira Be Safe IZI Comfort com a una opció vàlida.

Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats de mostrar-te en persona els avantatges de les cadiretes col·locades en sentit contrari de la marxa, disposem de diferents marques i models.



[CAST] ¿Sabes por qué Mimam Barcelona liquida de su lineal las sillitas de coche del Grupo 1 del sentido a la marcha?


Mimam Barcelona liquida de su lineal las sillas de Grupo 1 de sentido a la marcha porqué indiscutiblemente la mejor opción es que los niños viajen el máximo de tiempo posible en sentido contrario.

¿Por qué es mucho mejor que los niños viajen en sentido contrario?
Todo el mundo sabe que un recién nacido cuando va en Maxi Cosi, lo tenemos que colocar en el coche en el sentido contrario de la marcha. Pero, ¿qué sucede cuando este Grupo 0 se le queda pequeño? Muchos padres tienen cierta prisa en girar a sus hijos y colocarlos en el sentido de la marcha y, a pesar de que nadie pone en entredicho que todo el mundo busca lo mejor para sus hijos, esta opción no es la más segura.

¿Sabías que viajar en sentido contrario es hasta 5 veces más seguro para el bebé? En los países escandinavos los niños viajan hasta los 4 años en sentido contrario y esta es la causa por la cual se reduce drásticamente el número de víctimas mortales o niños heridos de gravedad. Sólo depende de nosotros decidir qué es lo más seguro para nuestros hijos.


Máxima seguridad en los accidentes de tráfico
Los accidentes de tráfico más peligrosos son las colisiones frontales. Es en este tipo de accidentes donde las velocidades y fuerzas más altas entran en juego. Cuando un niño sufre un choque frontal y va sentado en el sentido de la marcha, la cabeza se proyecta violentamente hacia adelante, quedando sujetado fuertemente por el arnés. Esto ocasiona una tremenda presión en el cuello, columna vertebral y órganos internos. La cabeza del niño queda completamente desprotegida al proyectarse con tantísima fuerza hacia adelante. A pesar de que el niño/a pueda soportar la fuerza del impacto, su fuerza muscular resulta insuficiente para aguantar tanta presión. La columna vertebral es la encargada de mantener la cabeza en su lugar; ni siquiera un adulto en un accidente de coche, es capaz de mantener la cabeza en su lugar mediante los músculos del cuello y tenemos que tener en consideración que el esqueleto de un niño y de un adulto son muy diferentes. La columna de un niño está creciendo, no se han solidificado del todo sus huesos y está llena de cartílagos. Esto quiere decir que el cuello es mucho más vulnerable a las grandes fuerzas que se producen en un accidente de tráfico. En el peor escenario, el cuello se estirará de tal manera que la columna se partirá. Esto se conoce como decapitación interna.

En pruebas de impacto (crash test) la cabeza de los dummies (maniquíes de alta tecnología para testar los efectos de los accidentes de coche en los humanos), el cuello se les estira hasta 5 cm. La columna vertebral con menos de un 1 cm de elongación ya se puede partir.

Las costillas del niño, las cuales quedan por debajo del arnés se inclinarán hacia adelante, quedando entonces desprotegidos los órganos internos como el corazón y el bazo.


Cuando el niño/a va en sentido contrario a la marcha y hay un choque frontal, el niño se proyecta contra su sillita y la fuerza del impacto se distribuye a lo largo de toda la superficie del respaldo. El cuello, columna vertebral y los órganos internos no son sometidos al estrés de la fuerza del choque y consecuentemente permanecen protegidos.

En una silla de automóvil instalada en el sentido de la marcha, el cuello se somete a una fuerza equivalente a los 300-320 kg, mientras que en los sistemas de retención infantil en contra de la marcha la fuerza en el cuello es equivalente a los 50 kg. Os recomendamos que miréis el video adjunto de dos crash test y dónde en pocos segundos veréis porqué es tan crucial que el niño/a vaya a favor de la marcha o en contra de la marcha.




Según un estudio realizado por Volvo donde se analizaron 13.000 accidentes de tráfico, en 800 casos se vieron implicados como ocupantes niños de edades comprendidas entre los 0 y 4 años. De estos 800 ocupantes, el 40% de los niños que iban en sillitas a favor de la marcha sufrieron lesiones graves o muy graves, mientras que sólo un 8% de los que iban en el sentido contrario las sufrieron. Por eso afirmamos que las sillas de sentido contrario a la marcha son 5 veces más seguras que las que van a favor.

En Mimam Barcelona sabéis que nos preocupa la seguridad y que nos esforzamos siempre en ofrecer los productos que garanticen la máxima seguridad para vuestros hijos. Por este motivo Mimam Barcelona ha decidido liquidar de su stock las sillas a favor de la marcha de grupo 1, comercializando fundamentalmente aquellos sistemas de retención infantil que van instalados en sentido contrario a la marcha para los grupos de 0-1 y 0-1-2. No obstante para aquellos vehículos de interior de habitáculo más pequeño y no compatibles con las sillas de sentido contrario, Mimam seguirá ofreciendo la silla Be Safe IZI Comfort como una opción válida.

Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrarte en persona las ventajas de las sillitas colocadas en sentido contrario de la marcha, disponemos de diferentes marcas y modelos.


dilluns, 14 d’octubre del 2013

[CAT] El coixí de lactància Theraline, un coixí molt especial per abans i després de l'arribada del bebè


Gràcies al coixí de Theraline s’ha acabat això de buscar coixins per tota la casa. Ara podràs canviar de posició amb facilitat per sentir-te més còmoda en el llit, en el sofà, en la cadira del despatx… perquè el coixí Theraline és més que un coixí de lactància, l’utilizaràs durant l'embaràs i després del part durant la lactància. Fins i tot, hi ha qui li ha donat un ús més enllà de la maternitat, com a coixí per dormir de costat i suport per a les cames

El coixí original de maternitat i lactància de Theraline manté les cames i la panxa en posició confortable; fins i tot el cap i les espatlles estan ben recolzades. Per tant, ajuda a evitar aquestes males nits durant els últims mesos de l'embaràs, gràcies a la menor càrrega en esquena i cames.


I sobretot, Theraline està pensat per a una lactància relaxada per la seva gran superfície de suport de 15“ en el centre, per que permet descarregar coll i espatlles, perquè és un magnífic suport per a l'esquena, és apte per a totes les posicions habituals de lactància i perfecte per alletar a bessons.


A Mimam Barcelona et recomanem el coixí original de maternitat i lactància de Theraline per la seva qualitat, perquè compta amb un farciment format per milions de microperles tan lleugeres com una ploma. Aquest magnífic farciment s'adapta a la forma del cos, sense importar la posició que tingui, ja estigui tombada o asseguda. A diferència d'altres coixins, es manté sempre en el seu lloc sense cedir. És antial·lèrgic, càlid i transpirable. Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats de mostrar-te’l en persona o si ho prefereixes també trobaràs alguns models a la nostra botiga online.

[CAST] El cojín de lactancia Theraline, un cojín muy especial para antes y después de la llegada del bebé


Gracias a la almohada de Theraline, se acabó lo de buscar almohadas por toda la casa. Ahora podrás cambiar de posición con facilidad para sentirte más cómoda en la cama, en el sofá, en la silla del despacho… porqué el cojín Theraline es más que un cojín de lactancia lo usarás durante el embarazo y después del parto durante la lactancia. Incluso, hay quien le ha dado un uso más allá de la maternidad, como almohada para dormir de lado y apoyo para las piernas

La almohada original de maternidad y lactancia de Theraline mantiene las piernas y la barriga en posición confortable; incluso la cabeza y los hombros están bien apoyados. Por tanto, ayuda a evitar esas malas noches durante los últimos meses del embarazo, gracias a la menor carga en espalda y piernas.


Y sobretodo, Theraline está pensada para una lactancia relajada por su gran superficie de apoyo de 15“ en el centro, por que permite descargar cuello y hombros, porqué es un magnífico apoyo para la espalda, es apta para todas las posiciones habituales de lactancia y perfecta para amamantar a gemelos.


En Mimam Barcelona te recomendamos la almohada original de maternidad y lactancia de Theraline por su calidad, porqué cuenta con un relleno formado por millones de microperlas tan ligeras como una pluma. Este magnífico relleno se adapta a la forma del cuerpo, sin importar la posición que tenga, ya esté tumbada o sentada. A diferencia de otras almohadas, se mantiene siempre en su sitio sin ceder. Es antialergénica, cálida y transpirable. Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrártelo en persona o si lo prefieres también encontrarás algunos modelos en nuestra tiendaonline.

divendres, 11 d’octubre del 2013

[CAT] La cadireta de cotxe instal·lada en sentit contrari de la marxa, la millor pràctica de seguretat infantil en carretera


A Mimam Barcelona ens preocupa de manera especial la seguretat infantil en la carretera, per aquesta raó, est és un dels temes que apareix en repetides ocasions en el nostre blog. Cert és que a poc a poc anem avançant amb majors i millors mesures de seguretat; no per evitar accidents posat que aquests vénen sense avisar, però sí per minimitzar al màxim les greus conseqüències que aquests comporten.

La Direcció general de trànsit ens detalla unes regles d'or que bé cal destacar i volem recordar-te:

• Mai portar al nen en braços.
• Mai col·loqui una cadireta instal·lada en sentit contrari en el seient davanter i amb l’Airbag connectat.
• No baixar la guàrdia en els trajectes curts. En la ruta de casa al col·legi és on s'acumulen les majors conductes de risc.
• Els nens hauran de viatjar en sentit contrari a la marxa el major temps possible. Si es pot fins als 4 anys.
• Els arnessos o el cinturó no hauran d'anar ni retorçats, ni doblegats, ni folgats.
• El Sistema de Retenció Infantil (SRI) ha d'anar perfectament instal·lat. No ha de moure's. La millor opció és l'ancoratge mitjançant el sistema ISOFIX.
• El cap del nen mai ha d'apuntar per sobre del respatller de la cadireta. Si això ocorre indica que hem de canviar la cadira per una d'un grup superior.
• Els pares han de donar exemple cordant-se en tot moment el cinturó de seguretat.


Qui hagi seguit amb anterioritat el nostre blog haurà vist que sovint parlem dels enormes avantatges de que els nens viatgin en sentit contrari el màxim temps possible. Als països escandinaus la seguretat vial històricament ha estat molt més desenvolupada que en altres latituds europees. A Suècia la normativa de tràfic obliga al fet que els nens viatgin en sentit contrari fins als 4 anys i quan es compara l'índex de mortalitat a conseqüència d'accidents de trànsit en nens d'aquesta franja d'edat (0-4 anys), les estadístiques són demoledores en contra nostra…; és a dir, on els nens sobre els nou o deu mesos són canviats al sentit de la marxa, les lesions i víctimes mortals són molt superiors que a Escandinàvia.

Aquest és el motiu pel qual des de Mimam Barcelona parlem tan sovint dels inqüestionables avantatges que els nostres fills viatgin en sentit contrari el major temps possible. Com diu la DGT, si es pot fins als 4 anys.

Potser de vegades una família pot dubtar a l'hora de comprar una cadira de cotxe de sentit contrari, ja que certament són de preu superior a les tradicionals a favor de la marxa, però des de Mimam Barcelona no ens cansarem d'assessorar amb la màxima honestedat i en qüestió de seguretat vial, els sistemes de retenció de sentit contrari a la marxa salven 5 vegades més vides que les altres.


No volem acomiadar-nos sense abans comentar, que qui més sap de sentit contrari és qui més temps porta creient, invertint i desenvolupant productes que garanteixin la màxima seguretat envers els nostres fills. Pares i mares de tot el món, aquests no són uns altres que els nostres amics noruecs de Be Safe, una marca que trobareu a la nostra botiga i que estarem encantats de mostrar-te personalment cadascuna de les seves prestacions.


[CAST] La sillita de auto instalada en sentido contrario de la marcha, la mejor práctica de seguridad infantil en carretera


En Mimam Barcelona nos preocupa de manera especial la seguridad infantil en la carretera, por esta razón, este es uno de los temas que aparece en repetidas ocasiones en nuestro blog. Cierto es que poco a poco vamos avanzando con mayores y mejores medidas de seguridad; no para evitar accidentes puesto que estos vienen sin avisar, pero sí para minimizar al máximo las graves consecuencias que estos conllevan.
La Dirección General de Tráfico nos detalla unas reglas de oro que bien cabe destacar y queremos recordarte:
  • Nunca llevar al niño en brazos.
  • Jamás coloque una sillita instalada en sentido contrario en el asiento delantero y con el AIRBAG conectado.
  • No bajar la guardia en los trayectos cortos. En la ruta desde casa hasta el cole es donde se acumulan las mayores conductas de riesgo.
  • Los niños deberán viajar en sentido contrario a la marcha el mayor tiempo posible. Si se puede hasta los 4 años.
  • Los arneses o el cinturón no deberán ir ni retorcidos, ni doblados, ni holgados.
  • El Sistema de Retención Infantil (SRI) debe ir perfectamente instalado. No debe moverse. La mejor opción es el anclaje mediante el sistema ISOFIX.
  • La cabeza del niño nunca debe asomar por encima del respaldo de la sillita. Si esto ocurre indica que debemos cambiar la silla por una de un grupo superior.
  • Los padres deben siempre dar ejemplo abrochándose en todo momento el cinturón de seguridad.

Quien haya seguido con anterioridad nuestro blog habrá visto que a menudo hablamos de las enormes ventajas de que los niños viajen en sentido contrario el máximo tiempo posible. En los países escandinavos la seguridad vial históricamente ha estado mucho más desarrollada que en otras latitudes europeas. En Suecia la normativa de tráfico obliga a que los niños viajen en sentido contrario hasta los cuatros años y cuando se compara el índice de mortalidad a consecuencia de accidentes de tráfico en niños de esta franja de edad (0-4 años), las estadísticas son demoledoras en contra nuestra…; es decir, donde los niños sobre los nueve o diez meses son cambiados al sentido de la marcha, las lesiones y víctimas mortales son muy superiores que en Escandinavia.
Este es el motivo por el cual desde Mimam Barcelona hablamos tan a menudo de las incuestionables ventajas de que nuestros hijos viajen en sentido contrario el mayor tiempo posible. Como dice la DGT, si se puede hasta los 4 años.

Quizás a veces una familia puede dudar a la hora de comprar una silla de auto de sentido contrario, puesto que ciertamente son de precio superior a las tradicionales a favor de la marcha, pero desde Mimam Barcelona no nos cansaremos de asesorar con la máxima honestidad y en cuestión de seguridad vial, los sistemas de retención de sentido contrario a la marcha salvan 5 veces más vidas que las otras.
No queremos despedirnos sin antes comentar, que quien más sabe de sentido contrario es quien más tiempo lleva creyendo, invirtiendo y desarrollando productos que garanticen la máxima seguridad para con nuestros hijos. Y apreciados padres y madres de todo el mundo, estos no son otros que nuestros queridos amigos noruegos de Be Safe, una marca que encontraréis en nuestra tienda y que estaremos encantados de mostrarte personalmente cada una de sus prestaciones.

dijous, 10 d’octubre del 2013

[CAT] La indústria de la puericultura i la de l'automòbil col·laboraran per implementar la normativa I-Size


La indústria del sector de la puericultura europea ha anunciat que col·laborarà estretament amb els fabricants d'automòbils, amb l'objectiu de sumar esforços per salvar milers de vides de nens en tota Europa.

En una recent conferència organitzada per la Confederació Europea de la Puericultura (European Nursery Confederation) a la ciutat alemanya de Colònia, van explicar la nova regulació per a sistemes de retenció infantil I-Size, de la qual ja s'ha iniciat una primera fase al juliol 2013.

Aquesta nova normativa per a les cadires de cotxe incidirà en tres punts bàsics:

- Increment de l'edat en la qual el bebè haurà de viatjar en sentit contrari a la marxa.
- Sistemes ISOFIX
- Millora sobre la regulació en els impactes laterals.

En aquesta conferència Heiko Johannsen de la Technische Universitat de Berlín, va explicar que el risc de patir lesions greus en el cap i el coll és molt més elevat, quan el bebè està en l'edat compresa d'un i tres anys. En aquesta franja d'edat la grandària i pes del cap són bastant desproporcionats en relació amb la resta del cos. No obstant això, en la majoria de països europeus els bebès solen passar de viatjar en sentit contrari a sentit a la marxa quan només tenen sobre els nou mesos.


L'excepció a aquest fet són els països escandinaus, on de forma generalitzada els nens es mantenen viatjant en sentit contrari a la marxa fins als tres anys.

La conseqüència d'això i així ha quedat reflectit en un estudi realitzat entre 2006 i 2011, és que mentre a Alemanya el nombre de víctimes mortals d'un any d'edat va créixer considerablement, a Suècia no va haver-hi cap víctima mortal d'aquesta mateixa edat.

La nova normativa I-Size obligarà a mantenir als nens i nenes en sentit contrari fins a un mínim de 15 mesos.

En aquest estudi també ha quedat palès que la protecció davant els impactes laterals ha d'augmentar-se i que amb la normativa actual és insuficient.

De totes maneres, el risc més important prové de la incorrecta instal·lació dels sistemes de retenció infantil, atès que s'estima que dos terços dels nens europeus viatgen incorrectament quan es desplacen amb cotxe. Això es deu a diverses causes: incorrecte tancament de la sivella de l’arnès, cinturó de seguretat del cotxe massa curt, amb doblaments, destenssat o cadira instal·lada incorrectament amb el cinturó del vehicle. Es preveu que la nova normativa I-Size, la qual ha d'anar sempre amb vehicles proveïts de sistemes de retenció ISOFIX, evitarà tots aquests problemes derivats d'una incorrecta instal·lació.

Així mateix, associacions de consumidors europees han manifestat que tant fabricadors de cotxes, com els fabricants de cadires de cotxe tenen responsabilitat compartida en la seguretat del transport de menors. En aquest sentit, tots dos sectors coincideixen en la importància, des d'ara i durant tot el període de transició de la implementació de la nova normativa, de començar ja a conscienciar als consumidors sobre els nous canvis en seguretat infantil que se'ns aveïnen.



A Mimam Barcelona som especialistes en seguretat infantil i molt especialment de les cadires de cotxe noruegues Be Safe. Be Safe, des de molt abans que s'iniciés el desenvolupament d'aquesta nova normativa, ja comercialitzava sistemes de retenció infantil en sentit contrari a la marxa. D'aquesta manera, Be Safe s'ha convertit amb els anys en una de les companyies que més diners inverteix, en pro d'evitar lesions greus com a conseqüència d'accidents de trànsit als nens de tota Europa. Per aquesta raó, Mimam Barcelona aconsella als seus clients Be Safe, ja que quan es tracta de salvar vides humanes només hem de confiar en els que major experiència tenen.

[CAST] La industria de la puericultura y la del automóvil colabraran para implementar la normativa I-Size


La industria del sector de la puericultura europea ha anunciado que va a colaborar estrechamente con  los fabricantes de automóviles, con el objetivo de aunar esfuerzos para salvar miles de vidas de niños en toda Europa.

En una reciente conferencia organizada por la Confederación Europea de la Puericultura (European Nursery Confederation) en la ciudad alemana de Colonia, explicaron la nueva regulación para sistemas de retención infantil I-Size, de la cual ya se ha iniciado una primera fase en Julio 2013.

Dicha nueva normativa para las sillas de auto incidirá en tres puntos básicos: 
  • Incremento de la edad en la que el bebé deberá viajar en sentido contrario a la marcha.
  • Sistemas ISOFIX
  • Mejora sobre la regulación en los impactos laterales.

En dicha conferencia Heiko Johannsen de la Technische Universitat de Berlín, explicó que el riesgo de padecer lesiones graves en la cabeza y el cuello es mucho más elevado,  cuando el bebé está en la edad comprendida de uno y tres años. En esa franja de edad el tamaño y peso de la  cabeza son bastante desproporcionados en relación con el resto del cuerpo. Sin embargo, en la mayoría de países europeos los bebés suelen pasar de viajar en sentido contrario a sentido a la marcha cuando sólo tienen sobre los nueve meses.


La excepción a este hecho son los países escandinavos, donde de forma generalizada los niños se mantienen viajando en sentido contrario a la marcha hasta los tres años.

La consecuencia de ello y así ha quedado reflejado en un estudio realizado entre 2006 y 2011, es que mientras en Alemania el número de víctimas mortales de un año de edad creció considerablemente, en Suecia no hubo ninguna víctima mortal de esa misma edad.

La nueva normativa I-Size obligará a mantener a los niños y niñas en sentido contrario hasta un mínimo de 15 meses.

En dicho estudio también ha quedado patente que la protección ante los impactos laterales debe aumentarse y que con la normativa actual es insuficiente.  

De todos modos, el riesgo más importante proviene de la incorrecta instalación de los sistemas de retención infantil, dado que se estima que dos tercios de los niños europeos viajan incorrectamente cuando se desplazan en coche. Esto se debe a diversas causas: incorrecto cierre de la hebilla del arnés, cinturón de seguridad del coche demasiado corto, con dobleces, destensado o silla instalada incorrectamente con el cinturón del vehículo. Se prevé que la nueva normativa I-Size, la cual debe ir siempre con vehículos provistos de  sistemas de retención ISOFIX, evitará todos estos problemas derivados de una incorrecta instalación.

Asimismo, asociaciones de consumidores europeas han manifestado que tanto fabricantes de coches, como los fabricantes de sillas de auto tienen responsabilidad compartida en la seguridad del transporte de menores. En este sentido ambos sectores coinciden en la importancia, desde ahora y durante todo el periodo de transición de la implementación de la nueva normativa, de empezar  ya a concienciar a los consumidores sobre los nuevos cambios en seguridad infantil que se nos avecinan.


En Mimam Barcelona somos especialistas en seguridad infantil y muy especialmente de las sillas de auto noruegas Be Safe. Be Safe, desde mucho antes que se iniciara el desarrollo de esta nueva normativa,  ya comercializaba sistemas de retención infantil en sentido contrario a la marcha. De esta modo, Be Safe se ha convertido con los años en una de las compañías que más  dinero invierte, en pro de evitar lesiones graves como consecuencia de accidentes de tráfico a los niños de toda Europa.  Por esta razón, Mimam Barcelona  aconseja a sus clientes Be Safe, puesto que cuando se trata de salvar vidas humanas sólo hemos de confiar en los que mayor experiencia tienen.

dimecres, 9 d’octubre del 2013

[CAT] El nino que tranquilitza al teu bebè



Cuski és el dudú (ninot per dormir) adequat des del dia de naixement que tranquil·litzarà al teu bebè ajudant-lo a dormir. Per què? Perquè està pensat perquè absorbeixi l'olor que escollim per reconfortar-lo.

Es recomana mantenir a Cuski durant algunes nits al llit dels pares durant el descans nocturn. D'aquesta manera, Cuski absorbirà tota l'aroma corporal dels pares, de manera que en col·locar Cuski al bressol, li aportarà al bebè una sensació de confort i tranquil·litat.



Cuski està fet amb bambú i cotó ecològic, biodegradable i anti-bacterià.
És el regal perfecte per a una futura mamà i el seu nounat. Ajuda a crear un hàbit sa per dormir. Simple, segur, funcional i resistent. Totalment rentable a màquina.


Mimam Barcelona trobaràs diferents models entre els quals poder triar, vine a visitar-nos o si ho prefereixes a la nostra botiga online també podràs adquirir-los i se t'enviarà per missatgeria.

[CAST] El muñeco que tranquiliza a tu bebé


Cuski es el dudú (muñeco para dormir) adecuado desde el día de nacimiento que tranquilizará a tu bebé ayudándole a dormir. ¿Por qué?  Porqué está pensado para que absorba el olor que elijamos para reconfortarlo.

Se recomienda mantener a Cuski durante algunas noches en la cama de papá y mamá durante el descanso nocturno. De este modo, Cuski absorberá  todo el aroma corporal de los padres, de manera que al colocar Cuski en la cuna, le aportará al bebé una sensación de confort y tranquilidad.



Cuski está hecho con bambú y algodón ecológico, biodegradable y anti-bacteriano.
Es el regalo perfecto para una futura mamá y su recién nacido. Ayuda a crear un hábito sano para dormir. Simple seguro, funcional y resistente. Totalmente lavable a máquina.


En Mimam Barcelona encontrarás diferentes modelos entre los que poder elegir, ven a visitarnos o si lo prefieres en nuestra tienda online también podrás adquirirlos y se te enviará por mensajería.

dimarts, 8 d’octubre del 2013

[CAST] Ves a la última con los bolsos de maternidad y otros detalles de Elodie Details


La marca sueca Elodie Details crea productos para bebes seguros, de calidad y con un diseño innovador y muy atractivo. Su misión es encontrar, mejorar y hacer más divertidos algunos productos indispensables en la vida cotidiana del bebé realizando un diseño más contemporáneo. Además de pensar en los bebés también piensan en las mamás, con una línea de bolsos para mamá muy funcionales y a la moda. Los bolsos de maternidad de Elodie Details son cómodos, prácticos y muy estilosos.


Ahora puedes hacer que el invierno sea más divertido y agradable ya que los tejidos y materiales de Elodie Details te ofrecerán el confort que deseas para ti y para tu bebé. Elodie Details te ofrece además una gran variedad de productos que podrás combinar con tu bolso de maternidad, mantas, sacos, chupetes, cambiadores, fundas.. Te sorprenderán sus diseños, no sabrás cuál elegir, ya verás, ven a Mimam Barcelona a descubrir los últimos modelos y customízate, sé diferente que las demás mamás. 


En Mimam Barcelona te recomendamos Elodie Details por su diseño y calidad. Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrártelos en persona.

[CAT] Ves a l'última amb les bosses de maternitat i altres detalls d’Elodie Details


La marca sueca Elodie Details crea productes per a nadons segurs, de qualitat i amb un disseny innovador i molt atractiu. La seva missió és trobar, millorar i fer més divertits alguns productes indispensables en la vida quotidiana del bebè realitzant un disseny més contemporani. A més de pensar en els bebès també pensen en les mamàs, amb una línia de bosses per a mamà molt funcionals i a la moda. Les bosses de maternitat d’Elodie Details són còmodes, pràctics i molt estiloses.


Ara pots fer que l'hivern sigui més divertit i agradable ja que els teixits i materials de Elodie Details t'oferiran el confort que desitges per a tu i per al teu bebè. Elodie Details t'ofereix a més una gran varietat de productes que podràs combinar amb la teva bossa de maternitat, mantes, sacs, xumets, canviadors, fundes... Et sorprendran els seus dissenys, no sabràs quin triar, ja veuràs, vine a Mimam Barcelona a descobrir els últims models i customítzat, sigues diferent que les altres mamàs.


A Mimam Barcelona et recomanem Elodie Details pel seu disseny i qualitat. Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats de mostrar-te'ls en persona.