dilluns, 21 d’octubre del 2013

[CAT] Orbit Baby, cotxet, hamaca i moisès en un mateix producte


Orbit Baby és un nou concepte de cotxet, pràctic i funcional sobretot perquè no és només un cotxet, és un cotxet, una hamaca i un moisés (minicuna homologada per a dormir), tres elements en un mateix producte. A més a més, tot es pot utilitzar (cuco, cadira-hamaca i grup 0) sobre el suport sense necessitat de moure el nen si està dormint. Tota una revolució!


Altres característiques que t’agradaran són:
  • ·      Orbit Baby garanteix el màxim confort en qualsevol situació de l’usuari; és a dir, el nen/a.        
  • ·      Tots els elements giren 360º
  • ·      Xàssis d’alumini d’ aeronàutica el qual ofereix màxima resistència i sorprenent lleugeresa. Pes del xàssis: 7 kg
  • ·      Capota anti paparazzi súper extensible.
  • ·      Cotxet, espaiós, versàtil, funcional i de plegat senzillíssim.
  • ·      Un cop plegat es pot col·locar en el maleter d’un Mini Cooper. Increïble!
 


A Mimam Barcelona et recomanem Orbit Baby per la seva qualitat i seguretat. La Majoria de cotxets o bé no tenen suspensió o simplement disposen de suspensió de molles. Orbit Baby disposa de 4 amortidors d’elastòmer en cada roda;  és a dir 16 amortidors per a absorbir al màxim les vibracions i sotracs mentre passegem sobre qualsevol tipus de superfície. Aquests amortidors d’elastòmer no s’oxiden, ni fan mai soroll, a la vegada que manté al nadó de forma estable. Vine a visitar-nos a la nostra tenda a provar-lo, estarem encantats de mostrar-te’l en persona.


[CAST] Orbit Baby, Cochecito, hamaca y moisés en uno


Orbit Baby es un nuevo concepto de cochecito, práctico y funcional sobretodo porqué no es sólo un cochecito: es un cochecito, una hamaca y un moisés (minicuna homologada para dormir), tres elementos en un mismo producto. Además, todo se puede utilizar (cuco, silla-hamaca y grupo 0) sobre el apoyo sin necesidad de mover el niño si está durmiendo. Toda una revolución!


Otras características que te gustarán son:
• Orbit Baby garantiza el máximo confort en cualquier situación del usuario; es decir, el niño/a.
• Todos los elementos giran 360º
• El chasis es de aluminio de aeronáutica, el cual ofrece máxima resistencia y sorprendente ligereza. Peso del chasis: 7 kg
• Capota anti paparazzi súper extensible.
• Cochecito, espacioso, versátil, funcional y de plegado sencillísimo.
• Una vez plegado se puede colocar en el maletero de uno Mini Cooper. Increíble!


En Mimam Barcelona te recomendamos Orbit Baby por su calidad y seguridad. La Mayoría de cochecitos o bien no tienen suspensión o simplemente disponen de suspensión de muelles. Orbit Baby dispone de 4 amortiguadores de elastómero en cada rueda; es decir 16 amortiguadores para absorber al máximo las vibraciones y sacudidas mientras paseamos sobre cualquier tipo de superficie. Estos amortiguadores de elastómero no se oxidan, ni hacen nunca ruido, a la vez que mantienen al bebé de forma estable. Ven a visitarnos a nuestra tienda a probarlo, estaremos encantados de mostrártelo en persona.


dimecres, 16 d’octubre del 2013

[CAT] Saps perquè Mimam Barcelona liquida del seu lineal les cadires del Grup 1 de sentit a la marxa?


Mimam Barcelona liquida del seu lineal les cadires de Grup 1 de sentit a la marxa perquè indiscutiblement la millor opció és que els infants viatgin el màxim de temps possible en sentit contrari.

Per què és molt millor que els infants viatgin en sentit contrari?
Tothom sap que un recent nascut quan va amb el Maxi Cosi, l’hem de col·locar en el cotxe en el sentit contrari de la marxa. Però, què succeeix quan aquest Grup 0 se li queda petit? Molts pares tenen certa pressa en girar als seus fills colocant-los en el sentit de la marxa i, malgrat que ningú posa en dubte que tothom cerca el millor per als seus fills, aquesta opció no és la més segura.

Sabies que viatjar en sentit contrari es fins a 5 vegades més segur per al nadó? En els països escandinaus els infants viatgen fins als 4 anys en sentit contrari i aquesta és la causa per la qual es redueix dràsticament el nombre de vícitmes mortals o nens ferits de gravetat. Només depèn de nosaltres decidir què és el més segur pels nostres fills.


Màxima seguretat en els accidents de trànsit
Els accidents de trànsit més perillosos són les colisions frontals. És en aquest tipus d’accidents on les velocitats i forces més altes entren en joc. Quan un infant pateix un xoc frontal i va assegut en el sentit de la marxa, el cap es projecta violentament cap endavant, quedant subjectat fortament per l’arnés. Això ocasiona una tremenda pressió en el coll, columna vertebral i òrgans interns. El cap del nen queda completament desprotegit al projectar-se amb tantíssima força cap endavant. Malgrat el nen/a pugui suportar la força de l’impacte, la seva força muscular resulta insuficient per aguantar tanta pressió. La columna vertebral és l’encarregada de mantenir el cap en el seu lloc; ni tan sols un adult  en un accident de cotxe, no és capaç de mantenir el cap en el seu lloc mitjançant els músculs del coll i hem de tenir en consideració que l’esquelet d’un nen i d’un adult són molt diferents. La columna d’un nen està creixent, no s’han solidificat del tot els ossos i és plena de cartílegs. Això vol dir que el coll és molt més vulnerable a les grans forces que es produeixen en un accident de trànsit. En el pitjor escenari, el coll s’estirarà de tal manera que la columna es partirà. Això es coneix com decapitació interna.

En proves d’impacte (crash test) el cap dels dummies (maniquís d’alta tecnologia per a testar els efectes dels accidents de cotxe en els humans), el coll se’ls hi estira fins a 5 cm. La columna vertebral amb menys d’un 1 cm d’elongació ja es pot partir.

Les costelles del nen, les quals queden per sota de l’arnés s’inclinaran endavant, quedant aleshores desprotegits els òrgans interns com el cor i la melsa.


Quan el nen/a va en sentit contrari a la marxa i hi ha un xoc frontal, l’infant es projecta contra la seva cadireta i la força de l’impacte es distribueix al llarg de tota la superficie del respatller. El coll, columna vertebral i els òrgans interns no són sotmesos a l’estrés de la força del xoc i conseqüentment romanen protegits.

En una cadira d’automòbil instal·lada en el sentit de la marxa, el coll se sotmet a una força equivalent als 300-320 kg, mentre que en els sistemes de retenció infantil en contra de la marxa la força en el coll és equivalent als 50 kg. Us recomanem que mireu el video adjunt de  dos crash test  i on en pocs segons veureu el perquè és tan crucial que el nen/a vagi a favor de la marxa o en contra de la marxa.



Segons un estudi realitzat per Volvo on es van analitzar 13.000 accidents de trànsit, en 800 casos s’hi van veure implicats com ocupants, infants d’edats compreses entre els 0 i 4 anys. D’aquests 800 ocupants, el 40% dels nens que anaven en cadiretes a favor de la marxa van patir lesions greus o molt greus,  mentre que només un 8% dels que anaven en el sentit contrari van patir-ne. Per això afirmem que les cadires de sentit contrari a la marxa són 5 vegades més segures que les que van a favor.

A Mimam Barcelona  sabeu que ens preocupa la seguretat i que ens esmercem sempre en oferir els productes que garanteixin la màxima seguretat per als vostres fills. Per aquest motiu Mimam Barcelona  ha decidit liquidar del seu stock les cadires a favor de la marxa de grup 1, comercialitzant fundamentalment aquells sistemes de retenció infantil que van instal·lats en el sentit contrari a la marxa pels grups de 0-1 i 0-1-2. No obstant això, per a aquells vehícles d'interior d'habitacle més petit i no compatibles amb les cadires de sentit contrari, Mimam seguirà oferint la cadira Be Safe IZI Comfort com a una opció vàlida.

Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats de mostrar-te en persona els avantatges de les cadiretes col·locades en sentit contrari de la marxa, disposem de diferents marques i models.



[CAST] ¿Sabes por qué Mimam Barcelona liquida de su lineal las sillitas de coche del Grupo 1 del sentido a la marcha?


Mimam Barcelona liquida de su lineal las sillas de Grupo 1 de sentido a la marcha porqué indiscutiblemente la mejor opción es que los niños viajen el máximo de tiempo posible en sentido contrario.

¿Por qué es mucho mejor que los niños viajen en sentido contrario?
Todo el mundo sabe que un recién nacido cuando va en Maxi Cosi, lo tenemos que colocar en el coche en el sentido contrario de la marcha. Pero, ¿qué sucede cuando este Grupo 0 se le queda pequeño? Muchos padres tienen cierta prisa en girar a sus hijos y colocarlos en el sentido de la marcha y, a pesar de que nadie pone en entredicho que todo el mundo busca lo mejor para sus hijos, esta opción no es la más segura.

¿Sabías que viajar en sentido contrario es hasta 5 veces más seguro para el bebé? En los países escandinavos los niños viajan hasta los 4 años en sentido contrario y esta es la causa por la cual se reduce drásticamente el número de víctimas mortales o niños heridos de gravedad. Sólo depende de nosotros decidir qué es lo más seguro para nuestros hijos.


Máxima seguridad en los accidentes de tráfico
Los accidentes de tráfico más peligrosos son las colisiones frontales. Es en este tipo de accidentes donde las velocidades y fuerzas más altas entran en juego. Cuando un niño sufre un choque frontal y va sentado en el sentido de la marcha, la cabeza se proyecta violentamente hacia adelante, quedando sujetado fuertemente por el arnés. Esto ocasiona una tremenda presión en el cuello, columna vertebral y órganos internos. La cabeza del niño queda completamente desprotegida al proyectarse con tantísima fuerza hacia adelante. A pesar de que el niño/a pueda soportar la fuerza del impacto, su fuerza muscular resulta insuficiente para aguantar tanta presión. La columna vertebral es la encargada de mantener la cabeza en su lugar; ni siquiera un adulto en un accidente de coche, es capaz de mantener la cabeza en su lugar mediante los músculos del cuello y tenemos que tener en consideración que el esqueleto de un niño y de un adulto son muy diferentes. La columna de un niño está creciendo, no se han solidificado del todo sus huesos y está llena de cartílagos. Esto quiere decir que el cuello es mucho más vulnerable a las grandes fuerzas que se producen en un accidente de tráfico. En el peor escenario, el cuello se estirará de tal manera que la columna se partirá. Esto se conoce como decapitación interna.

En pruebas de impacto (crash test) la cabeza de los dummies (maniquíes de alta tecnología para testar los efectos de los accidentes de coche en los humanos), el cuello se les estira hasta 5 cm. La columna vertebral con menos de un 1 cm de elongación ya se puede partir.

Las costillas del niño, las cuales quedan por debajo del arnés se inclinarán hacia adelante, quedando entonces desprotegidos los órganos internos como el corazón y el bazo.


Cuando el niño/a va en sentido contrario a la marcha y hay un choque frontal, el niño se proyecta contra su sillita y la fuerza del impacto se distribuye a lo largo de toda la superficie del respaldo. El cuello, columna vertebral y los órganos internos no son sometidos al estrés de la fuerza del choque y consecuentemente permanecen protegidos.

En una silla de automóvil instalada en el sentido de la marcha, el cuello se somete a una fuerza equivalente a los 300-320 kg, mientras que en los sistemas de retención infantil en contra de la marcha la fuerza en el cuello es equivalente a los 50 kg. Os recomendamos que miréis el video adjunto de dos crash test y dónde en pocos segundos veréis porqué es tan crucial que el niño/a vaya a favor de la marcha o en contra de la marcha.




Según un estudio realizado por Volvo donde se analizaron 13.000 accidentes de tráfico, en 800 casos se vieron implicados como ocupantes niños de edades comprendidas entre los 0 y 4 años. De estos 800 ocupantes, el 40% de los niños que iban en sillitas a favor de la marcha sufrieron lesiones graves o muy graves, mientras que sólo un 8% de los que iban en el sentido contrario las sufrieron. Por eso afirmamos que las sillas de sentido contrario a la marcha son 5 veces más seguras que las que van a favor.

En Mimam Barcelona sabéis que nos preocupa la seguridad y que nos esforzamos siempre en ofrecer los productos que garanticen la máxima seguridad para vuestros hijos. Por este motivo Mimam Barcelona ha decidido liquidar de su stock las sillas a favor de la marcha de grupo 1, comercializando fundamentalmente aquellos sistemas de retención infantil que van instalados en sentido contrario a la marcha para los grupos de 0-1 y 0-1-2. No obstante para aquellos vehículos de interior de habitáculo más pequeño y no compatibles con las sillas de sentido contrario, Mimam seguirá ofreciendo la silla Be Safe IZI Comfort como una opción válida.

Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrarte en persona las ventajas de las sillitas colocadas en sentido contrario de la marcha, disponemos de diferentes marcas y modelos.


dilluns, 14 d’octubre del 2013

[CAT] El coixí de lactància Theraline, un coixí molt especial per abans i després de l'arribada del bebè


Gràcies al coixí de Theraline s’ha acabat això de buscar coixins per tota la casa. Ara podràs canviar de posició amb facilitat per sentir-te més còmoda en el llit, en el sofà, en la cadira del despatx… perquè el coixí Theraline és més que un coixí de lactància, l’utilizaràs durant l'embaràs i després del part durant la lactància. Fins i tot, hi ha qui li ha donat un ús més enllà de la maternitat, com a coixí per dormir de costat i suport per a les cames

El coixí original de maternitat i lactància de Theraline manté les cames i la panxa en posició confortable; fins i tot el cap i les espatlles estan ben recolzades. Per tant, ajuda a evitar aquestes males nits durant els últims mesos de l'embaràs, gràcies a la menor càrrega en esquena i cames.


I sobretot, Theraline està pensat per a una lactància relaxada per la seva gran superfície de suport de 15“ en el centre, per que permet descarregar coll i espatlles, perquè és un magnífic suport per a l'esquena, és apte per a totes les posicions habituals de lactància i perfecte per alletar a bessons.


A Mimam Barcelona et recomanem el coixí original de maternitat i lactància de Theraline per la seva qualitat, perquè compta amb un farciment format per milions de microperles tan lleugeres com una ploma. Aquest magnífic farciment s'adapta a la forma del cos, sense importar la posició que tingui, ja estigui tombada o asseguda. A diferència d'altres coixins, es manté sempre en el seu lloc sense cedir. És antial·lèrgic, càlid i transpirable. Vine a visitar-nos a la nostra tenda i estarem encantats de mostrar-te’l en persona o si ho prefereixes també trobaràs alguns models a la nostra botiga online.

[CAST] El cojín de lactancia Theraline, un cojín muy especial para antes y después de la llegada del bebé


Gracias a la almohada de Theraline, se acabó lo de buscar almohadas por toda la casa. Ahora podrás cambiar de posición con facilidad para sentirte más cómoda en la cama, en el sofá, en la silla del despacho… porqué el cojín Theraline es más que un cojín de lactancia lo usarás durante el embarazo y después del parto durante la lactancia. Incluso, hay quien le ha dado un uso más allá de la maternidad, como almohada para dormir de lado y apoyo para las piernas

La almohada original de maternidad y lactancia de Theraline mantiene las piernas y la barriga en posición confortable; incluso la cabeza y los hombros están bien apoyados. Por tanto, ayuda a evitar esas malas noches durante los últimos meses del embarazo, gracias a la menor carga en espalda y piernas.


Y sobretodo, Theraline está pensada para una lactancia relajada por su gran superficie de apoyo de 15“ en el centro, por que permite descargar cuello y hombros, porqué es un magnífico apoyo para la espalda, es apta para todas las posiciones habituales de lactancia y perfecta para amamantar a gemelos.


En Mimam Barcelona te recomendamos la almohada original de maternidad y lactancia de Theraline por su calidad, porqué cuenta con un relleno formado por millones de microperlas tan ligeras como una pluma. Este magnífico relleno se adapta a la forma del cuerpo, sin importar la posición que tenga, ya esté tumbada o sentada. A diferencia de otras almohadas, se mantiene siempre en su sitio sin ceder. Es antialergénica, cálida y transpirable. Ven a visitarnos a nuestra tienda y estaremos encantados de mostrártelo en persona o si lo prefieres también encontrarás algunos modelos en nuestra tiendaonline.

divendres, 11 d’octubre del 2013

[CAT] La cadireta de cotxe instal·lada en sentit contrari de la marxa, la millor pràctica de seguretat infantil en carretera


A Mimam Barcelona ens preocupa de manera especial la seguretat infantil en la carretera, per aquesta raó, est és un dels temes que apareix en repetides ocasions en el nostre blog. Cert és que a poc a poc anem avançant amb majors i millors mesures de seguretat; no per evitar accidents posat que aquests vénen sense avisar, però sí per minimitzar al màxim les greus conseqüències que aquests comporten.

La Direcció general de trànsit ens detalla unes regles d'or que bé cal destacar i volem recordar-te:

• Mai portar al nen en braços.
• Mai col·loqui una cadireta instal·lada en sentit contrari en el seient davanter i amb l’Airbag connectat.
• No baixar la guàrdia en els trajectes curts. En la ruta de casa al col·legi és on s'acumulen les majors conductes de risc.
• Els nens hauran de viatjar en sentit contrari a la marxa el major temps possible. Si es pot fins als 4 anys.
• Els arnessos o el cinturó no hauran d'anar ni retorçats, ni doblegats, ni folgats.
• El Sistema de Retenció Infantil (SRI) ha d'anar perfectament instal·lat. No ha de moure's. La millor opció és l'ancoratge mitjançant el sistema ISOFIX.
• El cap del nen mai ha d'apuntar per sobre del respatller de la cadireta. Si això ocorre indica que hem de canviar la cadira per una d'un grup superior.
• Els pares han de donar exemple cordant-se en tot moment el cinturó de seguretat.


Qui hagi seguit amb anterioritat el nostre blog haurà vist que sovint parlem dels enormes avantatges de que els nens viatgin en sentit contrari el màxim temps possible. Als països escandinaus la seguretat vial històricament ha estat molt més desenvolupada que en altres latituds europees. A Suècia la normativa de tràfic obliga al fet que els nens viatgin en sentit contrari fins als 4 anys i quan es compara l'índex de mortalitat a conseqüència d'accidents de trànsit en nens d'aquesta franja d'edat (0-4 anys), les estadístiques són demoledores en contra nostra…; és a dir, on els nens sobre els nou o deu mesos són canviats al sentit de la marxa, les lesions i víctimes mortals són molt superiors que a Escandinàvia.

Aquest és el motiu pel qual des de Mimam Barcelona parlem tan sovint dels inqüestionables avantatges que els nostres fills viatgin en sentit contrari el major temps possible. Com diu la DGT, si es pot fins als 4 anys.

Potser de vegades una família pot dubtar a l'hora de comprar una cadira de cotxe de sentit contrari, ja que certament són de preu superior a les tradicionals a favor de la marxa, però des de Mimam Barcelona no ens cansarem d'assessorar amb la màxima honestedat i en qüestió de seguretat vial, els sistemes de retenció de sentit contrari a la marxa salven 5 vegades més vides que les altres.


No volem acomiadar-nos sense abans comentar, que qui més sap de sentit contrari és qui més temps porta creient, invertint i desenvolupant productes que garanteixin la màxima seguretat envers els nostres fills. Pares i mares de tot el món, aquests no són uns altres que els nostres amics noruecs de Be Safe, una marca que trobareu a la nostra botiga i que estarem encantats de mostrar-te personalment cadascuna de les seves prestacions.